Sunday, December 4, 2011

Online Bisnes Bersama Juz Delima Pomepureasia


Saya meminati online bisnes ni sejak 10 tahun yang lalu lagi. Sejak skybiz mula memperkenalkan bisnes online kemudian Get Moving Today dan akhir sekali Success University semuanya dari luar negara dan downlines saya juga dari seluruh dunia. Semuanya terhenti ditengah mendaki kemuncak kejayaan. Dalam bisnes menggunakan internet ni terutama dari luar negara tak payah la masuk nanti kena sekat oleh Bank Negara habis.
Sekarang saya sudah lebih setahun bersama Gemilang International Holding Sdn Bhd pengedar juz delima pomepure untuk seluruh asia. Syarikat tempatan yang berwibawa dalam MLM ketika ini dengan Plan Pemasaran yang hebat.

Sejak saya masuk GIHSB sebagai pengedar produk delima ni belum pernah lagi bonus lewat atau tidak dibayar.Setiap bulan alhamdulillah beres tiada masaalah pembayaran bonus.
Saya buat online bisnes sekarang ni dengan prasarana GIHSB Pomepureasia dan blog yang saya buat sendiri www.pomepureasia2u.blogspot.com
Setiap hari ada saja orang melayari blog saya ini dan dari sini juga saya dapat downlines baru. Seronok juga bila ada orang yang minat mencuba juz delima yang 100% asli ini. Selepas meteka membeli saya follow up nak tengok hasilnya dan saya dapati amat berkesan juz delima pomepure ini untuk mereka yang mempunyai masaalah kesihatan.
Jika anda ingin mulakan bisnes secara online atau jualan langsung elok lah menjadi ahli Pomepureasia dengan menghantar emel kpd saya pakabiz@gmail.com atau sms Nama dan asal dari mana kepada saya 0199822494 untuk keterangan lanjut tentang Plan Pemasaran Hebat Pomepure.

No comments:

Post a Comment